tel. +48 602 574 228
e-mial: biuro@radians.pl

    1. Za co pobierana jest opłata przy korzystaniu z platformy Radians?

    Opłata pobierana jest za transfer badania/skierowania.


    2. Jakie są wymagania „internetowe” są po stronie pracowni oraz po stronie lekarza?

     Każdy użytkownik systemu RADIANS musi być podłączony do internetu; nie jest konieczny stały adres IP ani przekierowywanie połączeń przychodzących na routerze; sprawne działanie systemu zależne jest od stabilności internetu w danej lokalizacji.

    3. Po czyjej stronie leży nawiązanie współpracy z ośrodkiem wykonującym badanie/lekarzem opisującym badanie?

    Nasza oferta przewiduje dwa warianty współpracy:

    Pierwszy dotyczy sytuacji, gdy pracownia i lekarz współpracują już ze sobą od jakiegoś czasu, a korzystanie z platformy Radians jest przeniesieniem ich relacji do świata wirtualnego (usprawniając tym samym ich pracę oraz oszczędzając koszty zatrudnienia lekarza w pełnym wymiarze godzin).

    Druga możliwość dotyczy sytuacji, w której pracownia bądź lekarz szukają współpracownika. W takim przypadku – za pośrednictwem platformy Radnias- komunikujemy ze sobą oba podmioty (w zależności od indywidualnych potrzeb).

    4. Kto jest stroną podczas podpisywania umowy z firmą Radians?

    Stroną w umowie może być lekarz bądź pracownia diagnostyczna (w zależności od indywidualnych ustaleń. Na warunkach określonych w umowie wykonawca, czyli firma Radians, zobowiązuje się do wdrożenia i umożliwienia korzystania z systemu RADIANS służącego do przesyłania obrazów i opisów pomiędzy pracownią a radiologiem, natomiast zamawiający zobowiązuje się do zapłaty na rzecz wykonawcy wynagrodzenia za korzystanie z systemu.

    Lekarz oraz  placówka zawierają ze sobą umowy dotyczące opisywania badań w zakresie odrębnym, który nie jest przedmiotem umowy.

     

    5. Czy istnieje możliwość negocjacji stawek za przesył?

    W przypadku klienta, który wykonuje/opisuje ponadprzeciętną ilość zleceń możliwa jest negocjacja stawek podanych w cenniku. Staramy się do każdego klienta podchodzić indywidualnie.

    6. W jakim trybie działa platforma Radians?

    Platforma Radians działa w trybie 24h/7dni. Badania opisywane są w dwóch trybach – planowym i cito. Opisy badań standardowych wykonujemy do 24 godzin, a w trybie pilnym do max. 1,5 godzinny. Wysoka jakość opisów możliwa jest dzięki współpracy z kilkunastoma radiologami posiadającymi wieloletnie doświadczenie w opisywaniu badań tomografii komputerowej, rezonansu oraz klasycznej radiologii. Wszyscy nasi lekarze to specjaliści w zakresie diagnostyki obrazowej.

    7. Czy jest możliwość wprowadzenia opłat abonamentowych?

    W najbliższym czasie nie przewidujemy wprowadzenia opłat abonamentowych dla wszystkich klientów.

    8. Czy Radians działa na komputerach MAC?

    Platforma Radians jak najbardziej współpracuje z tym systemem. Nie ma najmniejszego problemu z synchronizacją.

    9. Czy jest mozliwa integracja z systemem HIS/RIS?

    Możliwa jest integracja z systemem HIS/RIS umożliwiająca wysyłanie badań z poziomu HIS/RIS oraz przesyłanie opisu do systemu HIS/RIS; warunki takiej integracji (poprzez HL7) są osobnym tematem; koszt zależy od lokalnego systemu i współpracy z fimą serwisującą HIS/RIS.

    Adres:

    RADIANS
    ul. 3-go Maja 88
    05-080 Izabelin
    Tel: +48 602 574 228
    radians.pl
    biuro@radians.pl

    Design & logo:

    another way